Boekpresentatie Ellen Kruize Kok

Op 4 november werd in het Trefpunt door prof Toine Pieters het boek geschreven door Ellen Kruize Kok, "Verhalen uit die apotheek" aan de schrijfster uitgereikt.

Na haar boek Educated Drug Dealer behoeft Ellen Kruize Kok nauwelijks verdere introductie (zie bijvoorbeeld het interview met haar in het Pharmaceutisch Weekblad van 25 februari 2022). De boekbespreking staat op onze site https://www.stichtingfarmaceutischerfgoed.nl/publicaties/educated-drug-dealer.
Haar nieuwe boek Verhalen uit de apotheek heeft als subtitel Geschreven door mensen van achter de balie. En inderdaad zijn de meeste verhalen niet van Ellen maar van verhalen die ze heeft gekregen naar aanleiding van haar columns en blogs. Het zijn zeker niet alleen apothekersassistenten. Inmiddels zijn naast apothekersassistenten en apothekers een aantal nieuwe beroepen bijgekomen zoals de farmakundige, de farmaceutisch consulent en de pharmacy practitioner. Ze komen allemaal in dit boek voor. Zie ook https://www.westerwoldeactueel.nl/2022/11/06/tweede-boek-van-ellen-kruize-gelanceerd/.