Steun ons

De Stichting Farmaceutisch Erfgoed is geheel afhankelijk van donaties. Vindt u het belangrijk dat het farmaceutisch erfgoed wordt bewaard en toegankelijk gemaakt? Steun ons dan met een donatie.

Het Bankrekening nummer is NL63 INGB 0006 9832 74 t.n.v. Stichting Farmaceutisch Erfgoed te Utrecht.

Stichting Farmaceutisch Erfgoed is een culturele ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). Dit betekent extra giftenaftrek voor donateurs: particulieren mogen in de aangifte inkomstenbelasting 1,25 keer het bedrag van de gift aftrekken. Ondernemingen die onder de vennootschapsbelasting vallen mogen zelfs 1,5 keer het bedrag van de gift aftrekken in de aangifte vennootschapsbelasting. Meer over deze regeling lees je op site van de Belastingdienst.